adYogini - yoga

NL
Lieve mensen,

Adriana, de jongedame die een yogacentrum heeft opgericht hier in Aarschot, waar ik met veel plezier naartoe ga en zeer dankbaar voor ben, heeft een online yogales georganiseerd om geld in te zamelen voor mijn behandelingen.  Deze les vond 3 juli plaats.

Deel met alle yogabeoefenaars die jullie kennen! Het yogacentrum is een warme plek met goeie leraressen. Een aanrader!

🌈Meer info hieronder

Hartelijk dank voor jullie vriendschap!

Veerle

-----------------------------------
FR
Chers amis,

Adriana, la dame qui a fondé un centre de yoga très confortable et de très bonne qualité dans ma ville, Aarschot, a lancé l'action suivante: un cours de yoga en ligne afin de récolter des fonds pour mes traitements.  Ce cours a eu lieu le 3 juillet dernier.

Je suis très reconnaissant pour ce centre de yoga où je vais aussi souvent que possible et avec grand plaisir.  Je recommande vivement cet endroit.

🌈Plus d'info plus bas 

Veuillez distribuer sur Facebook et parmi tous vos amis de yoga.

Amicalement,
Veerle

---------------------------------
EN
Dear friends,

Adriana, the lady who founded a very cosy and very good yoga centrum in my town, Aarschot, launched the following action: an online yoga class, on july the third,  in order to raise funds for my treatments.

I am very grateful for this yogacentre where I go as often as I can and with great pleasure. I recommend the place wholeheartedly.

Please distribute on facebook and among all your yoga friends.

Greetings,
Veerle

------------------
🌈 adYogini


Martelarenstraat 43
Aarschot 3200
Belgium


HELP JE MEE GELD INZAMELEN OM VEERLE TE HELPEN IN HAAR STRIJD TEGEN KANKER?

EEN WARME OPROEP
Vrijdag avond geef ik een online yogales om Veerle te helpen geld in te zamelen.

Veerle is een van onze leden. Ik vernam slechts heel recent dat zij strijd voert tegen borstkanker. Aangezien mijn mama in het verleden ook ooit getroffen was, ligt mij dit nauw aan het hart en help ik wanneer ik kan in de strijd ertegen.

Veerle heeft voor alternatievere, minder schadelijke behandelingen gekozen in een kliniek in Duitsland waar men de patiënt holistisch benadert. Dat gegeven vind ik zelf heel belangrijk, dus ik kan dit alleen maar steunen. 

Buitenlandse behandelingen worden door de Belgische ziekenfondsen niet terugbetaald en elke kuur kost Veerle €15.000. Dat is een pak geld... Gelukkig hebben deze behandelingen succes gehad in het verleden. Maar recent zijn de slechte cellen weer beginnen vermeerderen waardoor ze opnieuw 2 kuren moet ondergaan. De spaarpot raakt leeg...dus help ik graag op de manier waarom ik kan. Ik geef gratis yogales en help dit te verspreiden.

Volg je niet graag yoga online - want het is een online les om zoveel mogelijk mensen te kunnen bereiken - dan kan je Veerle alsnog steunen. Je kan haar verhaal lezen op HAAR BLOG.

Wil je een bijdrage leveren, kan dat ook via GOFUNDME

Alvast een hele hartelijke Dank Je Wel!

Ik kijk er naar uit om je op mijn scherm te zien aanstaande vrijdag.

Liefs,
adriana 



Populaire posts van deze blog

2019...

Hoop - Espoir - Hope