Dankbaar voor alles - Gratitude

NL
Dankbaar voor alles!

In de periode waarin ik 4 keer naar de Duitse kliniek ben geweest (van juni 2018 tot april 2019) is de tumormarker van 3800 naar 24 gezakt, iets wat de oncologen spectaculair vinden.

Voor mij leidt het geen twijfel: de behandelingen in de kliniek Arcadia (die geen neveneffecten hebben) hebben daar alles mee te maken.

Van in juli stijgt de marker weer. Ik heb daarom in november opnieuw 2 weken behandelingen gekregen in Duitsland.

Intussen ga ik verder met de hormoonbehandeling bij de oncoloog en de intraveneuze behandelingen bij de orthomoleculaire dokter in België. Ik neem een hele resem supplementen en andere medicatie (naast de hormoonbehandeling).

Al deze behandelingen samen eten mijn spaarboekje langzaam maar zeker op. 

Ik weet dat er veel mensen van goede wil zijn die anderen willen helpen, financieel of anders.
Ik heb veel lieve mensen in mijn omgeving. Het is wonderlijk en hartverwarmend!
Ik ben heel gelukkig in leven te zijn en ben dankbaar voor alles.

Zo ook voor jullie ideeën ivm fundraising, waar ik nu expliciet naar vraag (velen onder u hebben geld gegeven, waardoor ik mijn verblijf in de kliniek voor een stuk heb kunnen betalen – dat is zo hartverwarmend!). Vaak organiseren mensen een spaghettiavond of gelijk wat voor een goed doel. 

Mocht ik eens zo'n goed doel mogen zijn voor iemand die actie wil nemen, dan zou mij dat direct een hele stap vooruit helpen naar betaling van mijn behandelingen toe.

Hartelijk dank voor alle ideeën, gelijk wat, het hoeft niet spectaculair te zijn, alle beetjes helpen en alle ideeën zijn hartverwarmend en deze warmte heb ik nodig.

Ik wens jullie een mooie en bezinnende eindejaarstijd toe!

Van harte,
Veerle

Link naar facebook pagina:


 Image preview

FR
Chers amis,

Pendant la période où j’ai été plusieurs fois à la clinique en Allemagne (de juin 2018 à avril 2019) le marqueur de la tumeur a diminué de 3800 à 24, situation que les oncologues ont catalogué de spectaculaire).

Pour moi il n’y a pas l’ombre d’un doute: c’est les traitements (sans effets secondaires) dans la clinique qui ont provoqué cela.

Depuis juin le marqueur a commencé à augmenter de nouveau. Pour cela je suis retournée à la clinique en novembre 2019.

Entretemps je continue la thérapie hormonale, surveillée par l’oncologue en Belgique et les traitements chez le médecin orthomoléculaire. Je prends tout une panoplie de suppléments et médicaments.

Tout cela évidemment consomme tout mon budget et plus.

Je sais qu’il y a plein de gens de bonne volonté, prêts à aider là où le besoin se fait sentir. J’ai plein de gens supe rgentils dans mon entourage. Tout cela est incroyable et fait chaud au cœur.

Je suis heureuse d’être en vie et j’ai plein de gratitude pour tout.

Je vous prie de m’envoyer vos idées de collecte de fonds, si menues soit-elles. Tout est la bienvenue! Plein de gens ont donné et ainsi j’ai pu financer une partie de mes frais de la clinique. C’est tellement encourageant pour moi!

Souvent des gens organisent une soirée spaghetti ou autre. Si jamais je pouvais être le bénéficiaire d’un tel projet, ça m’aiderait un grand coup au niveau des frais de traitement et pour ma santé.

Je vous remercie pour tout. N’ayez pas peur de suggérer des petites actions. Tout fait chaud au coeur et c’est de cette chaleur que j’ai besoin.

Je vous souhaite un temps méditatif et chaleureux de fin d’année!
De tout cœur,
Veerle

Liens vers la page Facebook:



Populaire posts van deze blog

2019...

Hoop - Espoir - Hope